Akne, uren hud, i hate it!

Aknen har forfulgt siden jeg var 20 år. Fik mit første udbrud som 20 årig. Jeg havde ærligt lyst til at dø, jeg følte mig som et monster, i starten vidste jeg ikke hvad det var. Fik tid hos en hudlæge og fik konstateret cystisk akne, den slemmeste form.
Jeg kom på tetralysal piller, en skrap akne kur, jeg nægtede isotretinoin kuren, da den kunne forstærke selvmordstanker, plus der var flere sider med alle de bivirkninger man kunne få… Efter 6 mdr forsvandt min akne, havde dog ar, da jeg ærligt har svært ved ikke at pille i det.

Efter et lille år fik jeg udbrud igen, jeg får ca mit udbrud 1-2 gange om året. Det er fucked up!

Jeg hader min hud, min akne har rykket sig til primært at komme på min kæbe og min hals, da det er tegn på det er mine hormoner der er forstyrret.

Jeg kom i kontakt med Sussie fra Medex Institute i Greve http://medex-institut.dk.

IMG_6252.PNG

Her kom jeg igang med frugtsyrebehandlinger, som skal hjælpe på aknen og arene. Efter få behandlinger kunne jeg allerede se resultater. I starten slår man meget ud med urenheder, fordi det går i dybden og rydder op i huden. Men vi måtte stoppe behandlingerne, da man ikke kan få syrebehandling om sommeren pga solen.

Her på søndag starter jeg op hos Sussie igen og jeg glæder mig til at komme igang. Vil fortælle nærmere om forløbet på et senere tidspunkt.

Men kan fortælle at det virker, og at det er det hele værd, man skal bare være tålmodig.

Standard

1 thoughts on “Akne, uren hud, i hate it!

  1. Hej Joy,

    Jeg har et fantastisk produkt mod akne/uren hud..
    En sæbe med naturlige ingredienser.
    Vil gerne sende dig én, hvis du er interreseret i at prøve 🙂

    Mvh.
    Kjetil

Skriv en kommentar